joi, 12 august 2010

Din vacanta :D

Weekend-ul acesta( 6 - 8 August) am tras si noi o fuga pana la Costinesti, gandindu-ne ca aproape a trecut vara si nu fuseseram nicaieri mai departe de zona de recreere a Copoului.
Asadar, escapada la mare ne-a prins foarte bine, ne-am bronzat putin(eu), Ivascu mai mult ca el e mai colorat din nascare:P, ne-am si balacit si ne-am intors repede acasa. In drum spre casa, intr-un accelerat incins de caldura soarelui dar si de spiritele agitate din cauza drumului extenuant, primim un telefon mai mult decat bine venit care ne instiinteaza ca pe data de 1 septembrie vom trage o fuga ceva mai mare pana la Sinaia, intrucat PreaMinunatul si PreaIndragitul nostru Minister al Educatiei, din marinimia sa spirituala a decis ca bietii studenti ar merita totusi acea tabara gratuita, pentru care au muncit din greu intregul an. Asadar celor care pleaca in aceasta tabara tin sa le urez distractie cat mai placuta si un rest al verii cat mai relaxant;)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu